In het kort:
Grote themajaren en/of marketingprogramma’s bieden kansen om verschillende typen destinaties en hun verbindingspotentieel op inhoud (verhaallijnen) uit te breiden. In dit kader ontwikkelen wij ondermeer eigentijdse themaroutes, arrangementen en voorzien we – gebaseerd op ons netwerk – in een koppeling naar gerelateerde ondernemers. Gerealiseerde toeristische producten vormen de basis voor verdere merkactivatie en uitrol via on- en offline media.
Opdrachtgever:
Stichting Maashorst in uitvoering, gemeente Sint-Michielsgestel, gemeente Meierijstad
Vraag: Ontwikkel een overkoepelend activatieprogramma waar bestemming en ondernemers op aan kunnen haken.
Onze expertise voor
dit project

Themaroute Noodrantsoen
Verbinden van (deel-)gebieden en productie van attractieve fiets- en wandelroutes in het kader van het themajaar ‘Brabant Remembers’
Acties
Regie kortingsacties en productie actiekaarten vakmannen en -vrouwen in de Maashorst
Themaroute Vak-Man-Schap
Fietsroute langs regionale vakmannen in de Maashorst in het kader van themajaar Oerlekker
Promotie Oerfestival
Concept en productie promotionele uitingen met burgemeesters als ambassadeurs
In feiten en cijfers
5
thematische
belevingsroutes in 2019
50+
participerende ondernemers
40.000+
potentiele bezoekers/oplage route
Samenwerkingspartners
Ja, wij gaan graag voor meer, beter, langer verblijf!
Meer informatie?
Maak geheel vrijblijvend een afspraak of stuur ons een bericht.
Wij nemen binnen 3 werkdagen contact met u op.