Thematische productontwikkeling

In het kort:

Grote themajaren en/of marketingprogramma’s bieden kansen om verschillende typen destinaties en hun verbindingspotentieel op inhoud (verhaallijnen) uit te breiden. In dit kader ontwikkelen wij ondermeer eigentijdse themaroutes, arrangementen en voorzien we – gebaseerd op ons netwerk – in een koppeling naar gerelateerde ondernemers. Gerealiseerde toeristische producten vormen de basis voor verdere merkactivatie en uitrol via on- en offline media.

Opdrachtgever:
Stichting Maashorst in uitvoering, gemeente Sint-Michielsgestel, gemeente Meierijstad

Vraag: Ontwikkel een overkoepelend activatieprogramma waar bestemming en ondernemers op aan kunnen haken.

Onze expertise voor
dit project

  • Netwerk & Alliantie

  • Online Marketing

  • Online Marketing

  • Free Publicity

  • Business Development

  • Consultancy merkactivatie

  • Offline Marketing

  • Events

  • Merkactivatie

1
2
3
4
1

Themaroute Noodrantsoen
Verbinden van (deel-)gebieden en productie van attractieve fiets- en wandelroutes in het kader van het themajaar ‘Brabant Remembers’

2

Acties
Regie kortingsacties en productie actiekaarten vakmannen en -vrouwen in de Maashorst

3

Themaroute Vak-Man-Schap
Fietsroute langs regionale vakmannen in de Maashorst in het kader van themajaar Oerlekker

4

Promotie Oerfestival
Concept en productie promotionele uitingen met burgemeesters als ambassadeurs

In feiten en cijfers

5
thematische
belevingsroutes in 2019

50+
participerende ondernemers

40.000+
potentiele bezoekers/oplage route

’Op basis van verhaallijnen creëren we samen met gemeenten en ondernemers routes die de destinaties (of regio’s) met elkaar verbinden.’

Romy den Teuling
Projectmarketeer VVV Noordoost-Brabant

Sfeer impressie

Samenwerkingspartners

Ja, wij gaan graag voor meer, beter, langer verblijf!

Meer informatie?
Maak geheel vrijblijvend een afspraak of stuur ons een bericht.
Wij nemen binnen 3 werkdagen contact met u op.

2 + 0 = ?