In het kort:
De stad ‘s-Hertogenbosch bruist van toeristische- en culturele activiteiten. Positionering als gastvrije en toonaangevende stad op gebied van online marketing was in de aanloop naar het succesvolle themajaar Bosch500 een must. Wij ontwikkelden een wervende centrale bezoekerswebsite en verzorgden de integratie met social media, online campagnes en updates van de centrale database.
Opdrachtgever:
Gemeente ‘s-Hertogenbosch
Vraag: Ontwikkel een bezoekerswebsite met ruimte voor citymarketingcampagnes, koppeling met open data platform en social media
Onze expertise voor
dit project

Website
Eigentijds en o.b.v. kernwaarden en thema’s van de stad
Social Media
Vergroten bereik en publicatie toeristisch aanbod via social media
Koppeling dataplatform
Integratie e-commerce mogelijkheden en citymarketing campagnes
In feiten en cijfers
1000.000+
bezoekers website 2019
200+
Boekingen via boekingsengine
in 2019
20.000+
volgers social media
Bezoek Den Bosch/ Bezoekerscentrum
Samenwerkingspartners
Ja, wij gaan graag voor meer, beter, langer verblijf!
Meer informatie?
Maak geheel vrijblijvend een afspraak of stuur ons een bericht.
Wij nemen binnen 3 werkdagen contact met u op.