In het kort:
Door de ontwikkeling van unieke product-markt combinaties en verkoop ervan via een wervend online platform, wordt het toeristisch aanbod zichtbaar. Bijzondere arrangementen binnen thema’s food, natuurbeleving en cultuurhistorisch erfgoed samen brengen onder een nieuwe paraplu die onafhankelijk van bestemmingen geladen kan worden.
Focus ligt op de groepsmarkt waarbij genieten van elkaar, ervaren van een bijzondere activiteit en de omgeving wordt samengesmolten in een memorabel uitje. Doelmarkt: Gezinnen, vrienden (mannen- en vrouwengroepen) en zakelijk/incentives.
Opdrachtgever:
Productontwikkeling VVV Noordoost-Brabant
Vraag: Thematisering boekbaar aanbod.
Onze expertise voor
dit project

Online omgeving
Arrangementen worden wervend aangeboden en zijn eenvoudig te boeken
Digitale nieuwsbrief
Distributie van het aanbod naar relevante mailadressen via een digitale nieuwsbrief
Social Media
Distributie van het aanbod via facebook
In feiten en cijfers
6.795
bezoekers website
2019
20
regionale arrangementen
600+
verkochte tickets
2019
Samenwerkingspartners
Ja, wij gaan graag voor meer, beter, langer verblijf!
Meer informatie?
Maak geheel vrijblijvend een afspraak of stuur ons een bericht.
Wij nemen binnen 3 werkdagen contact met u op.